سوله سازی و ساخت سوله در بزرگراه فتح

شرکت بیستون سازه آذران توانایی ساخت انواع سوله و سوله های صنعتی را دارد. ساخت سوله در بزرگراه فتح نیز از جمله قابلیت هایی است که این شرکت دارد در ادامه همراه ما باشید تا توضیحاتی در مورد سوله و نوع کاربری آن بیان کنیم.

دهانه سوله های صنعتی

دهانه سوله های صنعتی

بزرگ بودن دهانه سوله یکی از ویژگی‌های شاخص سوله های صنعتی محسوب می شود. همچنین شیب دار بودن سقف سوله شکل ظاهری زیبا و متناسب و همچنین متنوع و کم بودن وزن کلی سازه از دیگر ویژگی های سوله های صنعتی به شمار می روند.

اهمیت تعیین ابعاد سوله بر اساس نوع کاربری

با توجه به اینکه سوله قرار است پس از بهره برداری چه نوع کاربردی داشته باشد، تعیین ابعاد آن انجام خواهد شد. بنابراین پیش از شروع به ساخت سوله باید نوع کاربری آن به صورت کامل مشخص شود. حتی با توجه به این نکته که پس از بهره برداری از سوله قرار است از چه ماشین آلات و ابزاری در داخل آن استفاده شود نیز اهمیت خواهد داشت. چون در صورت بی توجهی به این موارد ممکن است در هنگام کاربری سوله با محدودیت مواجه شد.

دلیل تعریف دهانه بزرگ برای سوله های صنعتی نیاز به جابجایی ماشین آلات و ابزار بزرگ است همچنین در ساخت سوله های ورزشی هم از دهانه بزرگ استفاده می شود.

از طرف دیگر در مواردی که کاربری آن به عنوان تالار پذیرایی خواهد بود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انجام مرحله طراحی مطابق با نیازهای مشتری

با ثبت سفارش توسط مشتری در شرکت سازنده سوله مطابق با نیاز هایی که توسط مشتری تعیین شده و همچنین با توجه به درخواست ها تیم طراحی شرکت سازنده شروع به طراحی سوله می کنند.

در حقیقت مرحله طراحی سوله با توجه به نوع نیاز های آن و در خواست های مشتری انجام خواهد شد. یکی از دلایلی که باعث می شود مشتریان به جای سفارش ساخت و ساز ساختمان های بتنی بزرگ برای کاربری های متفاوت از سوله استفاده کنند.

مقرون به صرفه بودن ساخت سوله

مقرون به صرفه بودن هزینه های مربوط به ساخت سوله می باشد همچنین سرعت بالای انجام مراحل طراحی و ساخت سوله از دلایل مهمی است که  این سازه های فلزی امروز تبدیل به جایگزینی برای ساختمان های بزرگ بتنی شده اند.

البته توجه به این نکته هم مهم است که در صورتی ساخت سوله از نظر اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود که مرحله طراحی با در نظر گرفتن ابعاد سوله انجام شود.

ویژگی تیم طراحی سوله

طراحان سوله با استفاده از نرم افزار های پیشرفته طراحی مانند Safe و Etabs طراحی سوله مورد نظر را انجام می دهند.

دارا بودن دانش و تجربه کافی و همچنین اشراف کامل به صنعت سوله سازی از ویژگی های تیم طراحی سوله خواهد بود. اگر تیم طراحی دارای چنین ویژگی هایی باشد سوله طراحی شده توسط آن ها از حداکثر قابلیت ها برخوردار خواهد بود. پس از تمام شدن مرحله طراحی سوله مهندسین سازه با بررسی نقشه های طراحی شده کنترل میزان کیفیت آن را انجام خواهند داد.

بنابراین عیب یابی اولیه نقشه ها و طرح ها توسط مهندسین سازه انجام خواهد شد. باید به این نکته توجه داشت که نقشه های طراحی شده باید خالی از هر نوع اشکال و یا عیب و نقصی باشند، چون در صورت وجود مشکلات کوچک در نقشه های طراحی شده هم ساخت سوله ممکن است با اشکال روبرو شود.

صحبت پایانی

اصولاً برای سفارش ساخت سوله باید به دنبال شرکت سازنده معتبری بود که دارای تیم طراحی قوی و مجرب و همچنین تیم سازنده ماهر و با تجربه باشد.

شرکت بیستون سازه آذران با دارا بودن تیم طراح و سازنده قوی و ماهر و تجربه زیاد در ساخت انواع سوله در اکثر شهرهای ایران، قادر به ساخت سوله مورد نظر شما خواهد بود. اگر شما قصد ساخت سوله در بزرگراه فتح را دارید، بهتر است با کارشناسان ما در شرکت بیستون سازه آذران تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت پیام بدین