ساخت سوله در نصیرآباد(اسلام شهر)

سوله سازی و ساخت سوله در نصیرآباد (اسلام شهر)

یکی از مراحل مهم در اجرای سوله دیوارچینی آن است این مرحله نقش مهمی در نحوه اجرای سوله دارد. چون دیوارها باعث بالا رفتن مقاومت سوله در برابر فشارهای وارد بر آن می شود. دیوار چینی سازه فلزی باید به گونه ای انجام شود که مطابق با استانداردهای لازم بوده و وزن کمی داشته باشد.

 کف سازی سوله

به دلیل اینکه در سوله ها ماشین آلات سنگین کاربرد زیادی دارند کف سازی این سازه فلزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مقاومت ان باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 سوله از چه از اجزایی تشکیل می شود؟

 سوله از چه از اجزایی تشکیل می شود؟

وال پست ها

ستون های فرعی سوله محسوب می‌شود و از موارد کاربرد آنها استفاده برای پایه در های بزرگ را می‌توان نام برد.

قاب اصلی

 همان ستون ها و تیر های سوله هستند که با توجه به نوع کاربردشان برش داده می شوند و سپس طی مراحل جوشکاری اتصال آنها به هم انجام خواهد شد.

 از دیگر اجزای سوله می‌توان به لاپه، مهاربند و استرات اشاره کرد. برای ساخت سوله استاندارد باید ابعاد آن به صورت کامل مشخص باشد. یکی از این ابعاد مهم طول سوله است.

ابعاد با توجه به نوع کاربری آن مشخص خواهد شد. بیشترین طولی که می‌توان برای سوله های استاندارد در نظر گرفت ۹۰ متر است و برای فاصله بین ستونها می توان ۶ الی ۹ متر را در نظر گرفت. به صورت معمول اندازه عرض یا دهانه سوله ۲۰ الی ۳۵ متر است. اما امروزه با توجه به نوع کاربری سوله ها استفاده از سازه هایی که دارای دهانه بزرگتری باشند کاربردی تر و متداول تر است.

ارتفاع استانداردی که برای سوله ها در نظر گرفته می شود بین ۴ تا ۲۵ متر می باشد. شیب سوله با دهانه سوله ارتباط معکوس دارد. یعنی هرچه دهانه سوله بزرگ تر باشد شیب کمتری باید برای آن در نظر گرفته شود و بالعکس. ولی در حالت عادی شیب سوله بین ۱۰ الی ۳۰ درصد در نظر گرفته می شود. برای ساخت سوله های استاندارد رعایت یکسری از قوانین خاص الزامی می باشد از جمله در نظر گرفتن ارتفاع، طول و عرض استاندارد که در محدوده خاصی تعریف شده‌اند.

کاربردهای سوله های استاندارد

کاربردهای سوله های استاندارد

سوله های استاندارد بیشتر برای کاربردهای صنعتی و کاربری هایی از جمله نظامی، نمایشگاهی و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می‌گیرند. شهر نصیرآباد یکی از مواردی است که شرکت بیستون سازه آذران قادر می‌باشد مراحل ساخت، نصب و اجرای سوله را در کمترین ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام دهد. این شرکت دارای تیم متخصص و مجرب بوده که می‌تواند سفارش شما برای ساخت سوله مورد نظرتان را به بهترین شکل انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت پیام بدین