سازه های سنگین

سوله، سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.

از این نوع سازه در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد.

سوله های سنگین و تیرورقی

خصوصیات سوله سنگین سوله سازی به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه‌ها متفاوت است خصوصاً آنکه قاب‌ها در این نوع سازه‌ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می‌باشند و دهانه‌ها نیز نسبت به سایر سازه‌ها بزرگتر است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها، جهت اجرای این سازه نمی‌توان از پروفیلهای موجود در بازار استفاده نمود و باید اقدام به ساخت آنها کرد که اصطلاحاً به آن تیر ورق می‌گویند.  

سوله های سنگین و تیرورقی

  تولید سازه های استاندارد ، مقاوم و کم هزینه  گروه فنی و مهندسی بیستون سازه متشکل از مهندسین مجرب اجرایی و طراح سازه که سال ها در زمینه ساخت و ساز و اجرای انواع ابنیه و سازه‌های سنگین صنعتی و انواع سوله (سوله صنعتی، انبار، ساخت و اجرا انواع سالن و … ) فعالیت گسترده در ایران داشته اند تشکیل گردیده. هدف ما در تیم اجرایی و طراحی ما  معرفی سیستم های نوین سازه ای در کشور می باشد که خصوصیات مورد نظر از یک سازه استاندارد یعنی مقاومت مورد انتظار از یک سازه مهندسی ساز در کنار اقتصادی بودن آن را بر آورده نماید. همچنین پس از معرفی سیستم مورد نظر اجرای صحیح و اصولی سیستم های سازه ای مورد نظر در گام بعدی می باشد. تیم مجرب کنترل کیفیت همواره در تمامی مراحل ساخت شامل برش – مونتاژ – جوشکاری و سوراخکاری اتصالات پیچ و مهره ای ناظر بر کار بوده تا بهترین کیفیت با بالاترین استانداردها در نتیجه کار حاصل شود.
برای استعلام قیمت پیام بدین