ساخت سوله در کیش

سوله سازی و ساخت سوله در کیش

ساخت سوله در کیش

همانطور که میدانید امروزه یکی از پر استفاده ­ترین سازه­ ها برای موارد صنعتی، دامداری، ورزشی و… سوله­ ها هستند.

طراحی و ساخت سوله بایستی با هزینه تمام شده پایین باشد و این میزان هزینه کم بایستی به نحوی باشد تا از کیفیت موارد استفاده شده در مونتاژ سوله کاسته نشود. شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکت­ های باسابقه در این امر است که با داشتن مشاوران و مهندسان با تجربه، بهترین سازه ­ها را با کم ترین قیمت تمام شده برای شما طراحی و مونتاژ میکند.

ساخت سوله

در دنیای امروز پیشرفت علم مهندسی در زمینه­ های مواد و عمران، سبب شده است تا سازه­ ها مقاوم­ تر و کاربردی ­تر از قبل شوند. از همین رو در بحث کاهش هزینه ­های ساخت سوله­ و مونتاژ نیز شرکت بیستون سازه آذران همواره سعی در به روزه نگه داشتن خود و پیشرفت در امور ساخت و طراحی داشته است.

به صورت کلی مراحل ساخت سوله به قسمت ­های زیر تقسیم بندی شده ­اند:

  • کندن پی
  • شمع کوبی
  • فونداسیون
  • اسکلت سازی
  • عایقکاری
  • آهنگری و جوشکاری
  • کف سازی

اسکلت سازی سوله

در سازه­ هایی همچون سوله ­ها از فلز برای ساخت سوله استفاده ­می ­شود، زیرا وزن سازه بسیار سبک تر و همچنین سازه ه­ای انعطاف پذیر ­تر خواهیم داشت. میزان هزینه و زمان برای ساخت اسکلت سوله بستگی به نوع طراحی سازه و میزان وسعت زمین دارد که شرکت بیستون سازه آذران آماده است تا با مهندسان و کارشناسان خبره خود، سوله ­های مورد نظر افراد را طراحی و مونتاژ کند.

عایقکاری سوله

در این مرحله باتوجه به نوع استفاده از سوله مورد نظر از مواد گوناگونی می توان برای عایقکاری بهره برد. از جمله موادی که در عایق کاری سوله استفاده می­شود عبارتند از: رنگ آمیزی نانویی برروی نمای سوله، عایق رطوبتی، عایق حرارتی، عایق نانواایزوکاور و عایق نانو (برای استفاده در نمای بیرونی ویا داخلی سوله) که باتوجه به نوع بهره­وری از سوله مورد استفاده قرار می­گیرند.

آهنگری و جوشکاری سوله

برای سرهمبندی قطعات پیش ساخته سوله­ها که توسط شرکت­هایی همچون شرکت بیستون سازه آذران ساخته و طراحی میگردند، نیاز است تا با جوشکاری و آهنگری و در برخی قسمت­ها با استفاده از پیچ و مهره قسمت­های مختلف سوله به یکدیگر متصل گردند تا سازه­ مورد نظر ساخته شود.

کف سازی سوله

کف سازی سوله

در مرحله کف سازی سوله یک نکته بسیار حائز اهمیت است و آن هم نوع پوشش استفاده شده در کف سازی باتوجه به نوع بهره­وری و نوع سازه است. به طور مثال برای کف سازی سوله­هایی که به عنوان کارخانه مورد استفاده قرار میگیرند لازم است تا برای پوشش، کف سوله از بتن پوشیده شود.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد برخی از ویژگی ها و مزایای سوله ها صحبت کردیم. ساخت سوله در کیش هم یکی دیگر از فعالیت های شرکت بیستون سازه آذران است. این شرکت می تواند ساخت سوله مورد نظر شما را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب و البته در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت پیام بدین