سوله سازی و ساخت سوله در کرمان

از سوله ­ها عموما برای ایجاد سالن­هایی با وسعت زیاد استفاده میشود، که معمولا کاربردهایی همچون سالن­های ورزشی، صنعتی، انبار و… دارند. در ساخت سوله ­ها نوع استفاده سبب تغییر در فونداسیون، وزن و ابعاد آن خواهد شد.

ساخت سوله در کرمان

پس در نتیجه بهتر است قبل از اقدام به ساخت سوله سبک و مراجعه به شرکت­هایی همچون شرکت بیستون سازه آذران که سوله­ هایی در ابعاد و کاربردهای مختلف را طراحی و مونتاژ می­کنند، برای خود مشخص کنید که چه نوع استفاده­ای از سوله خواهید داشت.

مواردی درباره استان کرمان

استان کرمان یکی از استان­های پهناور و وسیع ایران است و از نظر آمار جمعیتی نیز یکی از 10 شهر پرجمعیت ایران می­باشد. استان کرمان شهری تاریخی با جاذبه­های فرهنگی و کهن فراوان است تا جایی که بسیاری از آثار تاریخی این استان در یونسکو ثبت و جهانی شده است.

ساخت سوله در کرمان

استان کرمان بیشترین حجم صادرات غیر نفتی را در میان استان­های جنوب کشور دارا است. از شهرهای استان کرمان می­توان به سیرجان، بم، نرماشیر، جیرفت، هرموز، زرند و شهربابک اشاره کرد که از شهرستان­های کهن و پرجمعیت استان محسوب می­شوند.

استان کرمان از لحاظ آب وهوایی شهریست کویری که بیشتر مناطق جغرافیایی این استان را دربر گرفته است. همچنین جنوب غربی کرمان دارای ارتفاعاتی بلند و سربه فلک کشیده است، که چهارمین قله مرتفع ایران یعنی کوه شاه در این منطقه واقع شده است.

نکات حائز اهمیت در ساخت سوله در کرمان

یکی از نکات مهم در ساخت سوله سبک که بایستی در استان­ها و شهرهای مختلف و همچنین در ساخت سوله در استان کرمان رعایت شود، شناخت دقیق و درست از اقلیم آب وهوایی آن استان است. زیرا این شناخت به مهندسان شرکت­های ساخت سوله مانند شرکت بیستون سازه این امکان را می­دهد تا از متریال مناسب آن اقلیم استفاده کنند تا سوله پس از ساخت، دوام و استحکام لازم را در برابر شرایط آب وهوایی داشته باشد.

ساخت سوله در کرمان

از دیگر نکاتی که بایستی در ساخت سوله به آن توجه شود، شناخت درست از کاربرد سوله است. زیرا در ساخت سوله از عایق­هایی استفاده می­شود تا بنا به نیاز دمای داخل سوله را تا میزان مورد نظر سرد و یا گرم نگه دارد.

و نکته دیگر اینکه در ساخت سوله بایستی ابعاد به درستی تعیین شوند. امروزه بحث هزینه ­ها حرف اول را در تکمیل و ساخت پروژه­ها می­زند؛ پس بر همین اساس مهندسین و کارشناسان شرکت بیستون سازه باتوجه به نوع سوله و کاربرد آن، این محاسبات مهم و دقیق را انجام می­دهند تا در هزینه­ های سرمایه گذاران در ساخت سوله در استان­های مختلف مانند استان کرمان صرفه اقتصادی و مالی به سزایی را داشته باشند.


درباره “ساخت سوله در کرمان” بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت پیام بدین