ساخت ساخت سوله سبک و سوله سازی در قم

ساخت سوله در قم توسط شرکت معتبر و شناخته بیستون سازه آذران که پروژه های موفق آمیز بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، امروزه کاربرد بسیار زیادی را در سطح کشور حاصل می کند. این سوله های صنعتی، از پرکاربردترین سازه های جایگزینی ساختمان های سنتی هستند که با هزینه های بسیار کمتری اجرا می شوند.

کاربردهای فراوانی که سوله سبک ها دارند، باعث شده در کل جهان رونق بسیاری پیدا کنند و جایگزین ساختمان های بزرگ شده شوند. شرکت بیستون سازه آذران ساخت و احداث سوله در قم و سراسر کشور را انجام میدهد. با ما همراه باشید تا با سوله سبک در قم بیشتر آشنا شوید.

اهمیت-صنعت-سوله-سازی

اهمیت صنعت سوله سازی

سوله (Industrial shed) که از مهم ترین سازه ها صنعتی کشور با کاربرد های متفاوت به حساب می آید، با زیر بندی فلزی و سقف شیب دار اجرا می شود که انواع پوشش های سقف و دیوار را در بر گرفته است. در تمامی نقاط جهان از سوله ها برای ساخت کارخانه ها وکارگاه ها استفاده می شود که از سایر کاربرد های این سازه های پوسته ای می توان به موارد بیان شده در زیر اشاره کرد:

  • اماکن عمومی
  • سالن های ورزشی
  • سالن های مرغداری 
  • سالن‌های نگه‌داری دام و طیور
  • ساخت کارگاه و کارخانه در ابعاد دلخواه
  • ساخت کارخانه‌های فراوری شده
  • انبارهای صنعتی
  • پالایشگاه‌ها
  • کارگاه‌های صنعتی

ساخت سوله که نسب به سازه های پر هزینه و دردساز ساز سنتی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، مناسب با هر شرایط آب و هوایی برای پیشگیری از تخریب ساخته می شوند که مدیران اجرایی بیستون سازه در این زمینه بسیار تاکید و توجه دارند. سازه هایی با سقف شیبدار و قوسی شکل را که سوله میگویند در انواع مختلفی از قبیل سوله سبک، سوله تیرورقی، سوله یو بی ام سخته می شوند.

مزایای-ساخت-سوله-سبک-در-قم

در ساخت سوله در قم، شرکت و نوع پوشش سازه اهمیت بسیار بالایی را در استحکام و برآورد هزینه ایفا می کند که کلاه برداری توسط افراد سودجو بسیار در این صنف رایج است. به این دلیل توصیه ما برای شما در ساخت و اجرا سوله در سطح کشور، انتخاب شرکت بیستون سازه آذران با ضمانت ایمنی پروژه شما و تجربه کاری بسیار بالا و همچنین مهندسان مجرب است که برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه ، می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

دفاتر نمایندگی و راه های ارتباطی با بیستون سازه آذران در سراسر ایران

 

نمایندگی و دفتر شهر تبریز

آدرس: ولیعصر-فروغی-خیابان شیخ محمد خیابانی-ساختمان هما-پلاک ۱۷/۱

شماره تماس:  0413202198


نمایندگی و دفتر شهر شيراز

آدرس: شيراز چهارراه دلگشا -سرداران-نبش كوچه ٩

شماره تماس: 07137315340


نمایندگی و دفتر شهر گرگان

آدرس: گلستان گرگان بلوار ناهارخوران روبروی عدالت ۹۷.۱ مجتمع تجاری اکسیر طبقه اول واحد ۵

شماره تماس: 09601732551

مزایای ساخت سوله سبک در قم

ساخت سوله سبک در شهر قم به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل طبیعی از جمله زلزله، سیل و طوفان مزایای بسیار بالایی را در برگرفته است که بسیار مورد رضایت مهندسین و کاربران قرار گرفته است. در اجرای این سازه ها نکات بسیار مهم و قابل توجهی باید در نظر گرفته شود که در ادامه مطلب به بررسی هر کدام از آن خواهیم پرداخت.

قابلیت-جابجایی-و-اجرا-با-دهانه-بزرگ

قابلیت جابجایی و اجرا با دهانه بزرگ

تنها در ساخت و طراحی سوله در قم، اجرای دهانه بزرگ امکان پذیر و استاندارد است. همچنین اتصال های پیچ شده در اتصالات سوله سبک، به راحتی قابل باز شدن هستند و این مساله جابجایی سازه را امکان پذیر و آسان میکند.

امکان استفاده از جرثقیل ساخت در زمان کمتر

در نصب جرثقیل برای حمل و جا به جایی قطعات سنگین وزن سوله،  هیچ محدودیتی وجود نداشته  و جرثقیل با هر تناژی قابل نصب است. به طور معمول زمان ساخت و نصب سوله سبک کمتر از سوله تیرورقی است.

قابل استفاده تمام کاربری ها و صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه سوله سبک، استفاده در کاربری های مختلف است که هزینه ساخت و نصب مقرون به صرفه ای برای افرادی با سرمایه کم دارد. که این مساله  به خاطر استفاده کمتر از فولاد است.

مقاومت و استحکام بالا و انعطاف پذیری در طراحی

طبق محاسبات دقیق مهندسی انجام شده در ساخت سوله سبک باعث شده تا از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد. هچنین مهندسین طراح سوله سبک می توانند آن را به هر شکلی طراحی کنند.

قیمت ساخت سوله سبک در قم چقدر است؟

سوله سبک در قم به چه صورت است؟

در ایران شرکت های سوله سازی کمی وجود دارد که توانایی ساخت سوله سبک را داشته باشند. زیرا که ساخت سوله سبک در قم نیازمند دانش فنی و تجهیزات پیشرفته است. شرکت بیستون سازه آذران، تجربه زیادی در سوله سبک در قم دارد. این شرکت با به کارگیری متخصصین مجرب و تجهیزات به روز دنیا، سوله سبک را در قم و سراسر کشور تولید میکند.

اگر قصد ساخت سوله سبک در قم را دارید با مشاورین ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. پس از آن سوله ساخته میشود و به محل پروژه انتقال میابد. سپس اتصالات سازه را بهم پیچ میکنند.

حرف آخر

برای سوله سبک در قم پیشنهاد میکنیم با مشاورین ما در شرکت بیستون سازه آذران تماس بگیرید که این شرکت، سوله های سبک را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت میسازد. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه یا دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  • اجرا سوله سبک برای ساخت انباری صنعتی در قم مناسب است با سوله تیرورقی؟

سوله تیرورقی از دسته سوله های سبک است که هر دو برای ساخت در قم مناسب هستند.

  • از بیشترین دسته سوله ها که در قم ساخته می شود، کدام مدل است؟

سوله های سبک به دلیل نیاز به سرمایه کم و بر آرود با قیمت های پایین بیشتر ساخته می شوند.

  • از بهترین شرکت ها برای ساخت سوله کجا بیشتر توصیه می شود؟

بیستون سازه آذران از شناخته ترین اجرا کننده های سوله با فعالیت در سطح کشور است.

  • آیا می توان برای ساخت سوله در شهر کرمان با شرکت بیستون سازه همکاری کرد؟

بله، شرکت بیستون سازه آذران در سطح کشور فعالیت داشته و پروژه های موفق بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت پیام بدین
Scroll to Top