ساخت ساخت سوله سبک و سوله سازی در غرب تهران

ساخت سوله های سبک در غرب تهران ( پونک ، جنت آباد ، گیشا ، تهرانسر ، آریاشهر ، طرشت ، شهران ، چیتگر ، فردوس ، شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا ، حصارک ، کن ، شهرک اکباتان ) توانسته به پیشرفت آن منطقه کمک به سزایی کند. ساخت این گونه از سوله ها می تواند باعث کارایی بهتر صنعت شود.

این سازه ها از مهم ترین ساختمان هایی است که باید در ایمنی و امنیت آن دقت زیادی شود. همچنین قیمت انواع این سوله ها با یکدیگر متفاوت است. مصالح مورد نیاز برای ساخت سوله یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تمام شده سوله ها است.

کیفیت مصالح به کار رفته نیز در میزان قیمت سوله تاثیر بسزایی دارد. اگر برای ساخت دیوار و سقف سوله از بهترین مواد و مصالح استفاده کنید به طور حتم قیمت آن نیز افزایش می یابد، ولی برای افزایش امنیت واجب است. در ادامه به توضیح کامل این مبحث می پردازیم.

ساخت سوله سبک در غرب تهران

طراحی سوله

با طراحی بهینه سوله ها می توان قیمت تمام شده سوله ها را کاهش داد. برخی از سوله ها برای افراد خاصی طراحی می شود، در نتیجه به مقدار پیچیدگی نقشه ممکن است قیمت سوله نیز متفاوت باشد. هر مشتری بنا به خواسته خود می توان در طراحی سازه ها نظرات خود را ارائه کنند، که باعث کاهش هزینه های ساخت سوله شود.

قیمت ساخت سوله سبک:

بهتر است بدانید قیمت تمام شده ی هر سوله سبک نسبت به سازه های بتنی بسیار ارزانتر است. با دانستن اینکه هر سوله سبک برای کاربرد خاصی ساخته شده است، می توانید بر اساس نیاز از سوله های دست دوم نیز استفاده کنید.

ولی باید به این نکته توجه کنید که، برخی از مشتری ها نمی توانند از سوله های دست دوم استفاده کنند، در نتیجه با توجه به نیاز آن ها باید سوله مورد نظر را بسازید.

علاوه بر این موارد عوامل دیگری نظیر مکانی که سوله در آنجا بنا می شود و تجهیزات داخلی سوله نیز بر قیمت ساخت سوله ها تاثیر می گذارد. در ادامه دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت ساخت سوله را توضیح خواهیم داد.

نمای سوله و نازک کاری:

تجهیزات روشنایی مورد نیاز سوله ها، یکی دیگر از فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر قیمت ساخت سوله های سبک می باشد. همچنین بر اساس کاربرد سوله نیاز به تجهیزات روشنایی و تهویه مناسب شرایط است، در نتیجه هر چه از تجهیزات پیچیده تری استفاده کنید قیمت ساخت سوله افزایش می یابد.

هزینه ساخت سوله سبک در غرب تهران

وزن سازه:

وزن سازه بر اساس منطقه نصب سوله، دهانه سوله و نوع کاربری تعیین می شود. هر کدام از این فاکتورها بر قیمت سوله سبک تاثیر مستقیم می گذارد.

تغییر قیمت فولاد:

همانطور که می دانید روز به روز قیمت فولاد تغییر می کند، و این تغییرات به شرایط جهانی بستگی دارد. در زمان خرید باید بدانید ممکن است خرید امروز شما با خرید فردا تغییر زیادی داشته باشد، در نتیجه باید در زمان خرید فولاد و دیگر مصالح دقت کنید. می توانید این نوسانات جهانی را دنبال کنید تا بدانید بهترین زمان برای خرید مصالح ساخت سوله سبک چه زمانی است.

هزینه های ساخت اسکلت سازه

برای ساخت اسکلت سوله ها باید از ابزارآلات و وسایل مخصوص به خود استفاده کرد. هر کدام از این ابزارآلات می تواند بر میزان هزینه ساخت سوله ها تاثیر مستقیم بگذارد. برخی از وسایل شامل گیوتین برای برش ورق، دستگاه cnc، دستگاه جوش زیرپودری، تست جوش قطعات، تمیز کردن سطح تیرورق و رنگ آمیزی دولایه جهت حفاظت از زنگ زدگی و افزایش مقاومت ورق است. کیفیت هر کدام از این وسایل می تواند بر قیمت ساخت سازه تاثیر بگذارد.

استفاده از نیروی متخصص

بهتر است برای ساخت سوله از نیروی متخصص و کارآمد استفاده کرد، زیرا این کار باعث کاهش اشتباهات و خطاها می شود، که نتیجه آن کاهش هزینه ساخت سوله ها را به همراه دارد. جوشکار، نیروی کار برای بارگیری، قطعه زن، برشکار، نیروی رنگ کار، مونتاژکار و نیروی سند بلاست تمام این افراد جزو نیروی متخصص برای ساخت سوله می باشد، که می تواند از آن ها کمک گرفت.

ساخت و بنا سازی سوله در غرب تهران

مواد مورد استفاده جهت ساخت

برای ساخت سازه ها باید از مواد خاصی استفاده کرد، که کیفیت آن ها می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت سازه ها می گذارد. این مواد شامل میلگرد، ورق های پروفیل، پیچ ومهره و نبشی و عایق ها است.

نتیجه گیری

در این مقاله درباره ساخت ساخت سوله سبک و سوله سازی در غرب تهران به بحث و گفت و گو پرداختیم. نظر شما در این باره چیست؟ با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین برای دریافت مشاوره و سفارش سوله می توانید با مشاوران بیستون سازه در تماس باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «ساخت ساخت سوله سبک و سوله سازی در غرب تهران»

  1. با سلام
    هزینه ساخت یک سازه سبک حدود ۳۰۰ متر مربع با سقف خیلی کوتاه برای کار سبک منتاز دستگاهای الکترونیکی در منقطه فرودگاه پیام چقدر میباشد و شرایط چگونه است
    با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای استعلام قیمت پیام بدین