ساخت سوله در عمران

سوله سازی و ساخت سوله در عمران

ساخت سوله در عمران باعث پیشرفت این شهر در صنعت می شود. زیرا از سوله می توان برای مصارف مختلف صنعتی استفاده کرد. بیشتر سوله ها دارای دهانه های بزرگ هستند که دارای کاربردهای صنعتی، ورزشی و… دارد. در نهایت ساخت سوله در هر شهری مفید و سودآور است. ساخت سوله ها به سرعت صورت می گیرد، زیرا بیشتر اتصالات آن توسط پیچ و مهره صورت می گیرد. همچنین بدنه و سقف آن را با استفاده از مصالحی همچون ورق های گالوانیزه، ساندویچ پانل ها و ایرانیت ها و … می سازند. سوله ها به دلیل استفاده از این ابزارآلات دارای قیمتی ارزان تر و همچنین نسبت به دیگر سازه ها سبک تر و بسیار عایق تر است.

ویژگی های سوله ها

ویژگی های سوله ها

سوله ها را می توان در هر منطقه ای بنا کرد، زیرا با هر نوع آب و هوایی سازگار است، این خاصیت به عنوان بهترین ویژگی سازه ها شناخته می شود. تنها سوله ها در نوع فونداسیون و مقاوم سازی با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت ساخت سوله

برای اینکه قیمت سوله ها را تعیین کنید، عوامل مختلفی وجود دارد که در این رابطه دخیل هستند. مصالح به کار رفته در ساخت سوله و همچنین کیفیت آن ها یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت سوله ها است. با دانستن عوامل دیگری که در ادامه بیان می کنیم، قیمت هر متر از این سازه ها بین 250 تا 550 هزار تومان متغییر می باشد.

عوامل موثر در قیمت ساخت سوله

عوامل موثر در قیمت ساخت سوله

یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت ساخت سوله نوع کاربری آن است. همانطور که می دانید هر سوله می تواند کاربرد متفاوت داشته باشد، در نتیجه قیمت هر سوله متفاوت است. بر اساس نیاز افراد سوله مورد نظر در مکان و در ظاهر متفاوت ساخته می شود، در نتیجه قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت است. شکل و ابعاد سوله یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت تمام شده سوله ها می باشد. این مطلب به این معنا است، که هر چه ابعاد سوله زیاد باشد به طور حتم مصالح به کار رفته در آن نیز بیشتر می شود، در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

جرثقیل یکی از ابزاری است که در بیشتر سوله ها وجود دارد، در نتیجه اگر سوله ای به آن احتیاج نداشته باشد به طور حتم قیمت تمام شده ساخت سوله کمتر می شود. همچنین مکانی که سوله در آن جا ساخته می شود بر اساس آب و هوایی که آن مکان دارد، می تواند در قیمت ساخت سوله تاثیر بگذارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استعلام قیمت پیام بدین